Sākums > Drukas pakalpojumi > Vizītkaršu druka
KĀDA IR VISLABĀKĀ VIZĪTKARTE
Visefektīvākās vizītkartes izgatavošana tieši tavam biznesam. Tavas idejas pieredzējuša dizainera rokās pārvēršas par neaizmirstami profesionālām vizītkartēm.

Vizītkartes izgatavošanas principi
78% cilvēku vērtē uzņēmumu pēc vizītkartes kvalitātes.
Vizītkarte ir daļa no uzņēmuma stila, kā arī ir nozīmīgs komunikācijas instruments biznesa pasaulē. Pareizi izveidota, industrijai un starptautiskiem standartiem atbilstoša vizītkarte norāda uz profesionalitāti un prasmi vadīt kompāniju un projektu. Tādējādi mazā papīra gabaliņa noformēšanai jāpieiet pietiekami atbildīgi, un mēs, Druku.lv, zinām, kā to darīt.
Budžets
Vai tev ir līdzekļi kvalitatīvu un labu vizītkaršu izgatavošanai? Nav? Mums ir satriecošs ieteikums: atrodi naudu! Tāpēc, ka lētas taisīt nav nekādas jēgas, tikai vējā izmesta nauda. Lētas vizītkartes ir viena no daudzajām kļūdām, kādas nav ieteicams pieļaut, jo ar sliktas kvalitātes vizītkarti tu netieši pasaki, ka arī tavi pakalpojumi ir nekvalitatīvi.
Vizītkaršu dizains
Pasūti pašu labāko dizainu, kāds vien ir iespējams. Koncentrējies uz krāsām, izmēru un fontiem. Obligāti jābūt logo un kompānijas nosaukumam. Jābūt kontaktinformācijai. Vari ievietot savu foto. Vizītkaršu dizains ir aprakstīts atsevišķā rakstā.
Laiks
Vizītkaršu druka prasa laiku. Jo sarežģītāks dizains, jo vairāk operāciju jāveic, tāpēc vajag vairāk laika.
Tintei ir jānožūst pirms nākamās operācijas. Līmei arī ir jānožūst. To nav iespējams paātrināt.
Tādējādi, jo ātrāk vizītkartes jāizgatavo, jo vienkāršākas tās būs, attiecīgi radīs mazāku iespaidu uz saņēmējiem un ātrāk tiks izmestas.

Kādas vizītkartes cilvēki vēlas
Vistipiskākā vēlme ir izgatavot tādu vizītkarti, kas izceļas no pārējām. Vai tas nozīmē izgatavot to neona krāsā? Nē. Tas ir izdarāms, bet ne vienmēr tā, kā šķiet pirmajā brīdī.
Ieteikumi, kā izcelt savu vizītkarti
- Vienkāršums. Jo vairāk informācijas ir vizītkartē, jo grūtāk ir atrast vajadzīgo un saprast, zvanīt vai rakstīt, pa kuru telefonu u.t.t.
- Tikai viens telefona numurs. Ir vieglāk izlemt, kur zvanīt, ja numurs ir tikai viens.
- Adrese. Ja nevēlies, ka cilvēki nāk pie tevis, neliec vizītkartē savu adresi.
- Sociālie tīkli. Liec tikai vienu sociālo tīklu kontaktu, to, kurā uzturies visbiežāk. Pietiek tikai ar ikonu.
- Logo lielā izšķirtspējā. Logo no interneta drukātā veidā ne pēc kā neizskatās.
- Fonti. Lietišķā vizītkartē tiem jābūt vienkāršiem un ļoti viegli lasāmiem. Tiem jāsaskan ar logo un vispār brenda stilu.
Tās ir pamatlietas, kā izcelt savu vizītkarti no pārējām. Vairāk iespēju parādīt savu unikalitāti ar vizītkaršu dizainu ir atsevišķā rakstā.

Kādiem nolūkiem izmanto vizītkartes
Galvenais iemesls, kāpēc radušās vizītkartes, ir kontaktinformācijas atstāšana formālas iepazīšanās laikā, lai neaizmirstas.
Motivējošas vizītkartes
Vizītkartes ar motivējošiem uzrakstiem un attēliem labi noder fitnesa treneriem, dietologiem, frizieriem un citu profesiju pārstāvjiem, kuru darbs saistīts ar veselīgākas un labākas dzīves radīšanu saviem klientiem. Šāda vizītkarte norāda uz devēja profesionalitāti un pieredzi.
Izklaidējošas vizītkartes
Vizītkarti var noformēt tā, lai izraisītu smaidu un radītu patīkamas emocijas, vienlaikus informējot par savu projektu. Var izmantot vārdu spēles, jautrus attēlus, simboliskas asociācijas u.c. Galvenā ideja ir radīt pozitīvas emocijas, lai cilvēks, kas saņem tavu vizītkarti, vēlētos to parādīt vēl kādam.
Praktiskas vizītkartes
Papildus kontaktinformācijai vizītkarte var pildīt kādu praktisku funkciju. Tipisks piemērs ir bankas rekvizītu izvietošana uz vizītkartes.
Papildu lietojumi
- Vizītkarte kā pieraksta karte medicīnas, skaistumkopšanas iestādēs un citur.
- Vizītkarte kā mārketinga instruments, ko pievieno lielākiem pirkumiem.
- Vizītkarte kā atlaižu karte. Interesanti, ka beznaudas atlaides ir par 24% efektīvākas nekā cenu atlaides.
- Vizītkarte kā caurlaide garāžu kooperatīvos, apsargājamās autostāvvietās.
- Vizītkarte kā loterijas biļete. Tā ir viegli iegūt pircēja kontaktus.
- Vizītkarte kā informācijas avots, lai pircējs varētu uzzināt vairāk par produktiem un pakalpojumiem. Personīga pieeja dod ilgtermiņa rezultātu.
- Vizītkarte ar atlaižu, pasākumu, festivālu kalendāru.
- Vizītkarte kā biļete uz pasākumu.
- Vizītkaršu izplatīšanas spēle apvienojumā ar soctīkliem.
- Klienta karte vizītkartes izskatā.
- Biznesa partneru vizītkaršu izplatīšana.
- Vizītkarte kā cenu un firmas zīme pie īpašiem izstrādājumiem, apmēram kā birka.

Kādu informāciju ievieto vizītkartēs
Lai izpildītu galveno vizītkartes nolūku, vizītkartē raksta:
- vārdu, uzvārdu,
- pilnu kompānijas nosaukumu ar vai bez logo,
- adresi (valsti, pilsētu, ielu, mājas numuru)
- telefona numuru,
- e-pasta adresi,
- interneta vietnes adresi.
Ko vēl mēdz parādīt vizītkartē:
- sociālo tīklu adreses,
- fotogrāfiju,
- amatu,
- piedāvāto pakalpojumu,
- labāk pārdoto produktu attēlus,
- unikālu pārdošanas priekšlikumu (ar ko esi labāks),
- qr-kodu,
- statistiku,
- iedvesmojošu saukli,
- atlaižu kuponu,
- atrašanās vietas karti vai shēmu,
- raksturīgu recepti (restorāna vizītkartē),
- klientu atsauksmes,
- joku, anekdoti, karikatūru,
- parakstu.
Informācijai vizītkartē vienmēr jābūt aktuālai. Ir nepieklājīgi vizītkartes pasniegšanas brīdī paziņot, ka telefons ir mainījies, un labot informāciju ar pildspalvu.
Interesanti, ka 42% potenciālo klientu nepērk produktus un neizmanto pakalpojumus, ja vizītkartē ir drukas kļūdas.
Vizītkartei ir jāparāda tavs vai kompānijas vērtīgums klientam. Kāpēc cilvēkam, kuram tu dod vizītkarti, būtu ar tevi jāsazinās? Ko tu viņam vari dot? Kā viņš to var uzzināt, aplūkojot vizītkarti? Tas ir jāparāda ar īsu, kodolīgu teikumu, pēc kura viss kļūst pilnīgi un neatvairāmi skaidrs.
Brīva vieta vizītkartē fokusē uzmanību uz galveno, nevis dizainu.
Vizītkartē nav obligāti jābūt aicinājumam rīkoties, taču tas labi palīdz. Par aicinājumu kalpo atlaižu kods, qr-kods, īpašs piedāvājums.
QR kodu vislabāk novietot vizītkartes aizmugurē, lai to ir vieglāk noskenēt un lai tas nekonkurē ar logotipu priekšpusē.
No vienas puses, ja nevēlies, lai cilvēki nāk pie tevis, neliec vizītkartē fizisko adresi. No otras puses, ja vizītkartē nav fiziskās adreses, cilvēkam rodas šaubas, cik ilgi tavs bizness pastāv un cik ilgi vēl pastāvēs.
Fotogrāfija vizītkartē
Pēc lieliem pasākumiem dalībnieki dodas mājās ar ļoti daudzām vizītkartēm, ko ir saņēmuši. Kā atcerēties, kurš no satiktajiem ir iedevis konkrēto vizītkarti? Kurš spēj momentā iegaumēt un ilgi atcerēties satiktā cilvēka vārdu? Šādā situācijā ļoti palīdz kvalitatīva fotogrāfija uz vizītkartes, lai piesaistītu atmiņas par redzētu cilvēku konkrētam vārdam, firmai, pakalpojumam.
Fotogrāfijai vizītkartē jābūt ļoti kvalitatīvai, lielā izšķirtspējā. Tā jāizgatavo pie profesionāla fotogrāfa. Pat vislabākā kamera tavā viedtālrunī nespēj aizstāt profesionāla fotogrāfa iemaņas un zināšanas. Selfiji ir feisbukam, nevis vizītkartei. Fotogrāfam jāspēj tevi nofotografēt tā, lai tu izskatītos vislabāk.
Smaids fotogrāfijā atstāj pozitīvāku iespaidu nekā nopietna seja. Šķiet, ka smaidošs cilvēks spēj vairāk.
Apģērbam fotogrāfijā jābūt tādam, kādu uzvilktu, dodoties pie saviem klientiem. Apģērbam jābūt vienkrāsainam, bez rakstiem un ornamentiem. Fotogrāfijā vislabāk izskatās tumši toņi, tie piestāv visiem. Nekādas saulesbrilles.
Fonam jābūt neitrālam, vienmērīgā tonī, bez sīku detaļu piesātinājuma, kas novērš uzmanību. Vislabākā gaisma ir dabiskā, bez asām ēnām. Ja fotogrāfiju nevar uzņemt ārā, tad vieta pie liela loga ir pietiekami laba.

Kāpēc online laikmetā vizītkartes ir populāras
Ļaudis arvien vairāk komunicē internetā un soctīklos, un tas ir iemesls, kāpēc tikšanās dzīvē kļūst efektīvākas. Komunikācija ar dzīviem cilvēkiem ir un paliek prioritāte pat biznesā.
Kas tiek izmantots, lai apmainītos ar kontaktiem dzīvas tikšanās laikā? Pareizi, vizītkartes. Apmainīšanās ar tām ir vienkārša un saprotama, un mobilās ierīces šajā jautājumā vēl nav tik uzticamas. Turklāt daudzviet cilvēku neuztver nopietni, ja viņam nav vizītkartes.
Ar vizītkartes apmaiņu vien ir par maz, ir jāstiprina kontakti e-pastā un sociālajos tīklos. Tomēr pirmajai kontaktu apmaiņai vizītkartes vēl arvien ir vienkāršākais, drošākais un ērtākais risinājums.
Konkrēta cilvēka vārds un kontaktinformācija vizītkartē palielina personiskumu. Ļaudīm labāk patīk komunicēt ar konkrētu personu, nevis bezpersonisku uzņēmuma vietni vai autoatbildētāju, vai korporāciju kā vienotu veselumu. Konkrēta persona liek justies droši, ka pakalpojums vai izstrādājums ir īsts. Tādējādi vizītkarte ir aicinājums, ka lielajā uzņēmumā ir kāds, ar kuru var cilvēcīgi aprunāties. Personiskumu stiprina fotogrāfija un paraksts uz vizītkartes.

Īpašas vizītkartes īpašiem cilvēkiem
Salokāmas vizītkartes, kas salocītā veidā ir precīzi standarta vizītkartes izmērā, parasti izmanto kā pieraksta kartiņas zobārstniecībā, skaistumsalonos, veterinārajos pakalpojumos, spa, medicīnas iestādēs un citur.
Interjera dizaineri, skaistumkopšanas meistari un kāzu sarīkojumu organizētāji pasūta vizītkartes ar izsmalcinātu dizainu.
Ja esi arhitekts, izdomā tādu vizītkarti, no kuras var izveidot mājiņu.
Ja tirgo saldumus, piešķir vizītkartei saldumu smaržu.
Ja esi dizaineris, izgatavo zīdainu vizītkarti.
Ja esi dizaineris, fotogrāfs, luksus preču tirgotājs, tad izgatavo vizītkartes no vairākslāņu vai krāsotu malu materiāla.
Ja sniedz santehnikas, medicīnas vai juridiskus pakalpojumus, izvēlies plastikāta vizītkartes.
Ja strādā finanšu, nekustamā īpašuma, izklaides, fotografēšanas sfērā, kur ir svarīgi, lai tevi pazītu, ievieto vizītkartē savu fotogrāfiju.
Ja vēlies likt uzsvaru uz ekoloģiskumu, izmanto pārstrādātu kartonu un kraftpapīru.
Dizaina aģentūras, mediķi, finansisti un juristi nereti izvēlas kvadrāta formas vizītkartes, lai apžilbinātu ar radošumu un drosmi.
Restorāni, veikali, servisa centri, muzeji, valsts iestādes izgatavo vizītkartes ar fiziskām adresēm, uz kurām apmeklētājiem ierasties vai sūtīt pasta sūtījumus un vēstules. Pārējiem nav vēlams vizītkartē norādīt atrašanās vietu.
Caurspīdīgas plastikāta vizītkartes ar rentgena fotogrāfijām ir ļoti piemērotas attiecīgās nozares speciālistiem, arī zobārstiem.
Sadzīves tehnikas, it īpaši ledusskapju remonta firmām vispiemērotākās ir magnētu vizītkartes. Magnēti ir ieteicami arī citiem regulāru pakalpojumu sniedzējiem, piemēram, frizieriem, santehniķiem, klīninga firmām, dārzniekiem, auklītēm, mājkalpotājām, autoservisiem, restorāniem.
Lai norādītu, ka vizītkartes sniedzējs ir rakstnieks, vizītkartē var izmantot rakstāmmašīnas fontus.
Uzvedības etiķetes profesionāļi var izvēlēties elegantus, kaligrāfiskus fontus.
Biznesa profesionāļi, kuriem ir svarīgi parādīt kompetenci savā jomā, izvēlas konservatīvu fontu pārus, pasteļtoņus un ģeometriskus zīmējumus.
Treniņu un fitnesa, reiki un jogas sfērā ir svarīgas klientu atsauksmes, tāpēc regulāri tiek izgatavotas nelielas vizītkaršu sērijas, uz kurām ir arvien jaunas atsauksmes.
Skaistuma salonu vizītkaršu aizmugurē ir vērts norādīt īpašus pakalpojumus, kādu nav citur.
Kāzu salonu vizītkartēs var norādīt pakalpojumu klāstu.
Drošības un signalizāciju firmu vizītkartēs var norādīt telefonu numurus, uz kuriem zvanīt ārkārtas gadījumos.
Gleznotāji, dizaineri, arhitekti, tēlnieki, fotogrāfi un citi mākslinieki labi parāda sevi ar pašu darinātām vizītkartēm, parādot savu iekšējo pasauli un iztēli. Tāda vizītkarte kļūst par vērtīgu dāvanu, kas stiprina emocionālo saikni.
Dizaineri vai inženieri var izvēlēties caurspīdīgu plastmasas vizītkarti ar lineālu gar malu.
Mēbeļu ražotāji, kocinieki, galdnieki, amatnieki savu darbības sfēru var koši parādīt ar koka vizītkartēm.
Fotogrāfs var izcelties ar vizītkarti fotoaparāta formā.
Kompānijām ar dzelžainu tvērienu ir piemērotas metāla vizītkartes.
Finanšu, juridiskajā, medicīnas sfērā vizītkartes ar grafisku fonu izskatās amatieriskas, savukārt radošās jomās krāsains fons ir pašā laikā.

Vizītkaršu pasniegšanas etiķete
Mazam biznesam svarīgākais vizītkaršu jautājumā ir tās pasniegšana. Neviens Rietumeiropā neatceras satiktu cilvēku, ja nav saņēmis vizītkarti.
Vislabāk ir personīgi iedot vizītkarti otram. To dara pirmās tikšanās sākumā vai beigās. Pasniedz, turot aiz augšējā stūra un neaizklājot tekstu.
Vizītkarti pasniedz tā, lai otrs to uzreiz varētu izlasīt. Saņēmējam ir jāaplūko vizītkarte un jāsaka pāris vārdi par to, piemēram, par izskatu, krāsām, logo, jāparāda ieinteresētība satiktajā cilvēkā un jāprecizē kontaktinformācija.
Nekādā gadījumā nedrīkst pamest saņemto vizītkarti uz galda, bāzt aizmugurējā bikšu kabatā vai izmest. Nedrīkst rakstīt uz saņemtās vizītkartes. Nedrīkst dalīt vizītkartes kā kārtis no kavas. Nedrīkst atstāt vizītkaršu turētāju uz stenda vai letes bez atļaujas. Nedrīkst likt vizītkarti kabatā vai somā neizlasot.
Vizītkartēm vienmēr ir jābūt pie rokas. Jāiemācās un jāsagatavojas, lai vajadzīgā brīdī vizītkarte zibenīgi būtu rokā. Ilga meklēšana nav profesionālisma pazīme.
Vizītkartes jāglabā rūpīgi, lai nekādā veidā nesabojātu. Ja cilvēks redz, ka nevīžīgi apejies ar vizītkartēm, kāpēc gan lai viņš domātu, ka būsi akurāts citās lietās?
Lielos pasākumos ir jāatrod zelta vidusceļš starp izdāļāšanu pa labi un pa kreisi un kautrēšanos dot savas vizītkartes satiktajiem cilvēkiem. Labāk ir izdalīt mazliet vairāk, nekā pārāk maz, tomēr vizītkartes nav skrejlapas, ko izmētāt uz galdiem. Beigu beigās izdotā nauda par vizītkartēm nekad neatmaksāsies, ja paturēsi tās pie sevis.
Dodot savu vizītkarti, vienmēr vajag palūgt, lai otrs pasniedz savu. Tas jādara pat tad, ja neesi pārliecināts, ka otra cilvēka vizītkarte tev ir nepieciešama. Tikšanās taču nav tikai sevis parādīšana, bet abpusēja komunikācija. Ir jāvaicā, ar ko vari palīdzēt, un, ja spēj to, kas interesē apkārtējos, tevi neviens neaizmirsīs. Vērtības sniegšana apkārtējiem ir jebkura biznesa pamatā.
Ir jābūt līdzi lielākam daudzumam vizītkaršu, nekā plānots izdalīt, lai nebūtu tā, ka beigās satiek ļoti perspektīvu klientu, bet nevienas vizītkartes vairs nav. Nav ne glīti, ne profesionāli nonākt tādā situācijā, ka jāraksta e-pasts uz kaut kādas papīra lapiņas, jo tādus pierakstus parasti izmet pašus pirmos.
Ir vērts glabāt nedaudz vizītkaršu automašīnā, sporta somā un naudas makā, jo nekad nav zināms, kad radīsies izdevība vai vajadzība to kādam dot.
Ir vērts izgatavot īpašas vizītkartes lieliem pasākumiem, izstādēm un sarīkojumiem, ņemot vērā auditoriju. Tādā veidā var izsekot, no kurienes nāk klienti. Var uzdrukāt QR-kodus ar UTM atzīmēm, lai izsekotu klientu ceļu.
Vizītkartes var noslēpt aiz beidža vai izmantot kā beidžu lielos un mazos pasākumos, tādējādi tās vienmēr ir pie rokas.
Vizītkaršu etiķete tālās zemēs
Japānā vizītkaršu jeb meiši pasniegšana ir īpašs rituāls. Kartītes tur aiz augšējiem stūriem. Paņem, turot aiz apakšējiem stūriem. Pirkstu likšana uz vārda un citas informācijas tiek uzskatīta par rupjību. Saņemšanas laikā vizītkartes saturs ir jāizlasa, pēc tam jāsaka noteikta frāze un jāpaklanās. Uz vizītkartes nedrīkst rakstīt, nedrīkst to likt kabatā vai salocīt, jo tas tiek uzskatīts par lielu apvainojumu.
Arābu tautās ir pieņemts apmainīties ar vizītkartēm tikšanās noslēgumā. Vizītkarte ir jāpasniedz un jāsaņem ar labo roku. Tiek respektētas vizītkartes, kurām vienā pusē teksts ir arābu valodā, otrā – angliski. Jāpasniedz ar arābu pusi uz augšu.
Ķīnā vizītkarti vislabāk ir pasniegt nekavējoties, lai atstātu vislabāko iespaidu. Ir jāizvēlas īstais dialekts, lai nenonāktu kaunā. Jāpasniedz ar uzrakstiem ķīniešu valodā virspusē. Pasniedzot viegli jāpaklanās. Jāuzdod piemērots jautājums saistībā ar vizītkarti. Nedrīkst nolikt karti malā vai rakstīt uz tās.
Indijā arī vizītkartes pasniedz un saņem ar labo roku. Labam iespaidam vizītkartē iekļauj sertifikātus, akadēmiskus nosaukumus un sasniegumus.
Izraēlā jāpievērš uzmanība amatu nosaukumiem, jo menedžmenta termini tur ir visai atšķirīgi.
Korejā vizītkartes apmaiņa rit līdzīgi kā Ķīnā un Japānā, bet ir pilnīgi normāli likt to kabatā uzreiz, jo pārāk ilga tās aplūkošana tiek uztverta kā nevērība un nepieklājība.
Krievijā ir svarīga hierarhija, tāpēc jāparāda visi amati un goda nosaukumi, jo vizītkarte tiek uzskatīta par statusa simbolu.
Austrālijā vizītkartes pasniedz tikai tiem, kuri patiesi interesē, pretējā gadījumā tas tiek uzskatīts par spamu. Emocijas netiek ņemtas vērā, svarīgi ir vienīgi fakti un skaitļi. Vizītkarti pasniedz vienīgi tikšanās beigās. Pirms tam ir labi uzrakstīt personisku ziņu vai uzskaitīt sarunas tēmas, lai neļautu aizmirst sarunu.
Digitālas vizītkartes
Par digitālām sauc elektroniskas tradicionālo papīra vizītkaršu versijas. Parasti tās ir interneta vietnes ar kontaktinformāciju un citiem saistītiem datiem. Uz digitālajām vizītkartēm var norādīt, izmantojot QR-kodus un saites, ar tām apmainās ar visdažādākajām elektroniskajām metodēm.
Digitālo vizītkaršu priekšrocības:
- Ekoloģiskums. Samazināts izmestā papīra daudzums.
- Viegla jaunināšana. Tas ir paveicams salīdzinoši ļoti ātri.
- Viegli izplatāmas un pieejamas.
- Interaktīvas. Tajās var ievietot video, audio, saites uz soctīkliem.
- Pieejama analītika. Ir redzams, cik daudzi tās skatās.
- Integrācija ar citiem rīkiem. Tās var apvienot ar CRM, e-pasta mārketingu u.c.
Diemžēl elektroniska apmainīšanās ar kontaktiem rada impersonālu sajūtu, kas nekādi neveicina darījumu attiecību veidošanos.

Vizītkaršu izgatavošanas kļūdas
- Kontaktinformācijas neesamība.
- Novecojusi informācija.
- Pārrakstīšanās un drukas kļūdas.
- Slikta attēlu kvalitāte.
- Slikta vizītkaršu materiāla kvalitāte.
- Nevērtīgums.
- Nesaskaņošana ar zīmola grāmatu.
- Vizuāla pārblīvētība.
- Sīks, nesalasāms tests.
- Pārlieku izrotāti, grūti salasāmi burti.
- Vizītkartes aizmugures neizmantošana.
- Informācija pārāk tuvu malai, reizēm daļēji nogriezta.
Vizītkaršu vēsture
Pirmā vizītkarte ir izgatavota 1786. gadā Vācijā.
Vizītkartēm līdzīgi priekšmeti jeb prototipi ir atrasti Senajā Ķīnā 3. gadsimtā p.m.ē.
Ķīnā kopš 15. gs. un Rietumeiropā kopš 17. gs. tika izmantotas tā sauktās aicinājuma kartes, kuras aristokrāti nosūtīja pirms došanās ciemos, lai saimnieki laikus sagatavotos. Kartes tika noformētas vertikāli un izsmalcināti, un tikai 19. gs. vizītkartes ieguva horizontālu novietojumu

Interesanti fakti par vizītkartēm
Pati dārgākā pasaulē ir “Black Astrum Signature Card”. Tās tika izgatavotas no metāla ar 30 karātiem briljantu katrā un maksāja 1500$ katra.
Cilvēki atstāj sev un neizmet 88% vizītkaršu ar fotogrāfijām.
Avoti
en.wikipedia.org/wiki/Digital_business_card
en.wikipedia.org/wiki/Business_card
en.wikipedia.org/wiki/Visiting_card
Saistīti raksti
Vizītkaršu izmantošanas idejas
Kaitīgi padomi, kā pasūtīt vizītkartes
Kāpēc drukāt pie mums
Galvenokārt tāpēc, ka neprasām no tevis neko sarežģītu, piemēram, gatavu maketu, kas atbilst visām tipogrāfijas prasībām. Mēs to izgatavojam paši. Vienkārši sūti savu ideju, un mēs to realizēsim vislabākajā kvalitātē.

Rīgā piegāde par velti

Patērētāju tiesību aizsardzība

Klienta dati ir aizsargāti un maksājumi ir droši

Vairāk nekā 10 gadu pieredze un apmierināti klienti

Izgatavošana tikai pēc pasūtījuma, individuāli izstrādājumi

Izmantotie materiāli ir nekaitīgi veselībai











