Vizītkaršu izmantošanas idejas

Vizītkartes ir daudzpusējs biznesa veicināšanas instruments, gan formāls, gan neformāls, atkarībā no tēla, kādu vēlies izveidot.

Vizītkaršu izmantošanas idejas

Ja uzskati, ka nav vērts skatīties simtiem fontu, lai atlasītu īsto, ka nav atšķirības papīra baltumā, ka tas ir pārāk triviāli, lai tam pievērstu uzmanību, tad tas nenozīmē, ka tā domā visi. Ir cilvēki, kas rūpīgi izvēlas visas šīs lietas, un viņi noteikti spriedīs par tevi pēc šiem ir kā nesvarīgajiem sīkumiem tavā vizītkartē.

Vizītkarte ar zeltainiem vijumiem un ornamentiem

Vizītkartes dizaina uzlabošana nenozīmē pievienot vairāk krāsu, dizaina elementu un izgreznojumu. Zīmola veicināšanā strādā minimālisma princips, ka mazāk ir labāk. Taču tas nenozīmē atstāt tikai nosaukumu, adresi un kontaktus, un pārējais vizītkartes laukums vienkārši ir tukšs un balts. Patiesi kreatīva izskata izveidošanai nepieciešams savienot dizainu ar kompānijas identitāti. Pilnīga vienkāršība, dizaina simbolisms, skaidrs vēstījums ir patiesi labas vizītkartes pamatā.

Ģeniāli vienkārša vizītkarte no abām pusēm

Vienmēr notiek tā – tu esi atradis perfektu attēlu, unikālu fontu, kas ir gan lasāms, gan pietiekami mazs, lai varētu iespiest visu vajadzīgo informāciju vizītkartē. Bet kaut kas pietrūkst. Kaut kas, par ko parasti nepadomā – vai vizītkarte piesaista uzmanību? Ja atbilde atšķiras no skaidra “jā”, tad vajag atgriezties pie vizītkartes zīmēšanas un sākt visu no sākuma. Varbūt ne no paša sākuma, bet vajag sameklēt kādu vienu elementu, kas piesaista uzmanību. Piemēram, tā var būt krāsa vai pavisam negaidīts sauklis.

Tāpēc ir vērts veltīt laiku profesionālas vizītkartes izveidei. Mēs esam blakus, lai tev palīdzētu.

Vizītkarte ar smailiju

Vizītkaršu dizaina un pielietojuma idejas

Pats vienkāršākais ir izmantot vizītkartes kā atgādinājumus par ieplānotām tikšanās reizēm.

Ar vizītkartēm var parādīt savu talantu. Tajā var attēlot nelielu sava dizainera un mākslinieka darba daļu. Mūsdienu digitālās drukas laikmetā nav vairs obligāti ražot tūkstošiem vienādu vizītkaršu, var tikpat viegli ražot tūkstošiem atšķirīgu, piemēram, katrā ieliekot unikālu attēlu. Un vizītkartes ir vieglāk paņemt līdzi nekā fotogrāfijas. Sarunā var tās ņemt vienu pēc otras un pastāstīt par zīmējumu, attēlu, fotogrāfiju, tapšanas stāstu un ideju. Nav nekā labāka ko parādīt par pašiem labākajiem fotoattēliem. Piemēram, fotogrāfija pa visu vizītkarti vienā pusē un klasiska, minimālistiska kontaktinformācija otrā pusē.

Melns vizītkaršu dizains

Blakus standarta vizītkartes informācijai – vārdam, telefonam, e-pastam – ir vērts ielikt sociālo tīklu ikonu. Cilvēki nelabprāt ņem telefonu un zvana, viņiem labāk patīk ierakstīt ziņu soctīklos.

Vizītkarte ar sociālo tīklu ikonām

Brīnišķīgs vizītkartes dizaina atsvaidzināšanas paņēmiens ir formas maiņa. Piemēram, ja firmas logo ir apaļš, to var uzsvērt ar apaļu vizītkarti, ieliekot logo kā centrālo objektu. Uz apaļas vizītkartes ļoti labi izskatās kāds siluets baltā krāsā, kam uzpūsta melnā krāsa un palikusi balta mala līdz griezuma vietai.

Ne pārāk mainot visu, arī var ielikt rozīnīti, piemēram, noapaļojot tikai vienu stūri. Tuvāk šim stūrim var novietot pašu svarīgāko.

Lapas veida vizītkarte ar diviem noapaļotiem stūriem

Eleganti un ekoloģiski izskatās lapas formas vizītkartes, kurām noapaļoti pretējie stūri.

Interesants ir kvadrātisks, no visām pusēm simetrisks vizītkartes dizains ar noapaļotiem stūriem – tas brīnišķīgi maina garlaicīgo, korporatīvo vizītkaršu struktūru. No kvadrāta ir viegli pārveidot vizītkarti par rombu, pagriežot saturu par 45 grādiem.

Vertikālas un horizontālas viena stila vizītkartes

Kvadrāta vizītkartes ir piemērotas e-komercijā. Tās pievieno izpildītajiem pasūtījumiem.

Vēl interesantākas ir pusapļa vizītkartes, kas vienā galā ir taisnstūrainas, otrā – apaļas. Tās acīmredzami nav parastas. Vai, piemēram, trapeces vai paralelograma veida vizītkartes, kurām ir slīpas abas vai tikai viena mala. Asos stūrus labāk kaut mazliet noapaļot, jo tie iznāk pārāk asi un ātri nolocīsies vai citādi sabojāsies.

Vizītkarte ar grezlu logo

Apaļas un ovālas vizītkartes ir piemērotas māksliniekiem un izklaides sfēras darbiniekiem. Vizītkarte mājas formā ir ideāla nekustamā īpašuma mākleriem. Vizītkarte atslēgas izskatā ir pašā laikā atslēgu meistariem. Tas patiesi atmaksājas.

Ja nodarbošanās ir saistīta ar spēļu kārtīm, vizītkarti var izveidot līdzīgu kārtij. Tā, lai būtu grūti atšķirt.

Pavisam mazas, šauras vizītkartes arī ir ietekmīgas uzmanības notvērējas. Piemēram, fotogrāfs var pa vidu rindā, no malas līdz malai, izvietot vairākus fotouzņēmumus kā sava darba paraugus.

Mazas vizītkartes ar citātiem

Profesionāļiem tradicionālā sfērā, piemēram, finanšu un nekustamā īpašuma jomā, piederas lietot tradicionālas taisnstūra vizītkartes standarta izmēros, ar asiem stūriem. Savukārt radošiem cilvēkiem nepieciešami radoši mārketinga materiāli, tāpēc pirmais solis ir apaļi vizītkartes stūri. Vienmēr ir jāņem vērā tas, ko ļaudis sagaida konkrētā sfērā. Var gadīties, ka apaļi stūri ne vien netiks atzīti, bet pat noraidīti. Ja ir kaut mazākās šaubas, ir jāatstāj klasiskais vizītkaršu formāts.

Lecīga vizītkarte

Savu talantu vajag parādīt jau vizītkartē, citiem vārdiem sakot, pirmajā iespaidā par sevi. Pirmais iespaids var būt vienīgā iespēja, tāpēc tā jāizmanto gudri. Tas ir īpaši svarīgi māksliniekiem, fotogrāfiem, dizaineriem. Paliek jautājums: kā parādīt mazā papīra gabaliņā sava darba būtību? Piemēram, ar skaistākajām paša uzņemtajām fotogrāfijām. Reizēm pietiek tikai ar vienu. Vai cits piemērs: mākslinieks uzzīmē sevi bēgam no paša zīmēta dinozaura. Piesaista uzmanību? Noteikti. Vienlaikus parāda mākslinieka prasmi, tehniku, sagaidāmos attēlus. Kā saka, viens attēls aizvieto tūkstoš vārdus.

Kurš gan cits, ja ne labs dizaineris vizītkartē var parādīt pārsteidzošu estētismu, kārtīgumu, spēku, konsekvenci un vienotību. Mērķis ir padarīt klientus par draugiem, un pirmais iespaids ir liels solis šajā virzienā.

Vizītkarte ar vijumiem

Nekur nav teikts, ka vizītkartē nevarētu likt nikneimus. Šaurā lokā populāri mākslinieki var reklamēt sevi vizītkaršu formātā ar gleznām, fantastiskām ainavām, portretiem, abstrakcijām un citiem mākslas darbiem, ieskaitot pantus no labākajiem dzejoļiem vai ģeniālus domugraudus. Vizītkaršu otrā pusē var likt vienīgi niku un vienu soctīkla ikonu.

Ļaudīm ļoti patīk kaķi, suņi un dabasskati. To var izmantot vizītkartēs. Kurš gan metīs papīrgrozā mīlīga kaķa fotogrāfiju? Kopā ar to saglabāsies cilvēka vārds un kontaktinformācija, kas nodrukāta otrā vizītkartes pusē.

Zilas vizītkartes uz brūna galda

Vizītkartes otrā pusē var uzrakstīt ekskluzīvu piedāvājumu.

Nav aizliegts ne vien apvienot vertikālus un horizontālus uzrakstus, bet novietot tekstu slīpi. Jāatzīmē, ka slīpums pa labi uz augšu zemapziņā saistās ar optimismu, jo īpaši, ja ir izmantots rokraksts. Protams, skaidrs un salasāms, kas savukārt norāda uz spēju komunicēt skaidri un saprotami.

Neparasta vizītkarte ar kājiņu

Profesionāļiem, kas pilda samērā abstraktu, neuzzīmējamu darbu, piemēram, grāmatvežiem, vislabāk ir piemērotas baltas, minimālisma stilā veidotas vizītkartes ar lakonisku kontaktinformāciju un sev raksturīgu, filozofisku, piesaistošu, dziļdomīgu saukli, kas paliek atmiņā. Var izmantot vienu vai divas krāsas, kas raksturīgas darbības sfērai. Piemēram, maigi zaļa un zilgana krāsa ir piemērota medicīnas darbiniekiem. Plašs zilas krāsas spektrs norāda uz finansistiem. Koši zaļa un brūna krāsa norāda uz vides industriju. Turklāt var nodrukāt vairākas vizītkaršu sērijas ar atšķirīgiem krāsu toņiem, jo tas mūsdienās ir pieņemami lēti.

Maza vizītkarte uz sienas fona

Minimālisma stilam piestāv sans-serif fonti, kas papildina tīru, profesionālu vizītkartes izskatu. Var variēt ar treknrakstu un saspiestu rakstu. Mazliet izkāpt no profesionālisma rāmjiem var, izmantojot script jeb rokrakstam līdzīgus, izrotātus fontus. Protams, ar mēru un atbilstoši kopējam stilam.

Rombs vizītkartes dizaina pamatā

Papildinot par krāsām,

  • sarkana rosina tūlītēju reakciju un ir populāra automobiļu, pārtikas un tehnoloģiju sfērās. Sarkana krāsa rada satraukumu un kāri pēc izstrādājuma.
  • Auksta purpursarkana un zila krāsa atslābina, tāpēc tās izmanto veselības un finanšu sfērās.
  • Zaļi un brūni toņi saistās ar rāmu mieru, labu veselību un izturīgumu. Zaļu pārsvarā izmanto vides, mājas un tehnoloģiju jomās, brūnu tikai vides sfērā.
  • Ugunīgas krāsas – dzeltena un oranža – reprezentē cerību, pārliecību, pašpaļāvību, enerģiju un dzīvotspēju un tiek izmantotas mājas un veselības jomās.
  • Visbeidzot, melna un balta ir klasiskas krāsas, ļoti populāras apģērbu un automašīnu nozarēs. Melna saistās ar šķiru un izsmalcinātību, balta – tīrību, skaidrību, šķīstumu.
Vizītkartes atšķirīgās krāsās

Nekustamā īpašuma aģentiem vispiemērotākās ir vizītkartes ar savu fotogrāfiju un kontaktiem vienā pusē un skaistu, pārdodamu māju otrā. Tā var izgatavot vizītkartes par gandrīz visiem pārdodamajiem objektiem un pasniegt vizītkartes attiecīgajiem interesentiem. Šāda pieeja strādā arī citās pārdošanas nozarēs.

Fotogrāfijas vietā var likt pašportretu līniju stilā vai pavisam stilizētu zīmējumu, vai pat satīrisku karikatūru.

Dizaina triks: uz galda noliek divas vizītkartes, vienu ar priekšpusi, otru ar aizmugures pusi uz augšu. Saliekot kopā, tās veido vienotu attēlu. Vēl interesantāk, ja tās var likt kopā, veidojot bezgalīgu rakstu visos virzienos. Tam ļoti labi noder dažādi ornamenti, piemēram, latvju rakstu zīmju kombinācijas.

Ziemassvētku vizītkarte

Vizītkartes fons var izskatīties pēc telpiska objekta, piemēram, bumbas vai kastes, čemodāna vai konservu kārbas.

Apaļas vizītkartes var apdrukāt tā, ka izskatās pēc akustiskajām sistēmām. Ideāli skaņu tehnikas profesionāļiem. Vai kā lēcas fotogrāfiem un okulistiem.

Vizītlartes ar ģeometrisku fonu

Uz kvadrātiskām vizītkartēm ļoti iederas QR kodi pašā centrā ar baltu noteikta platuma malu apkārt, kā prasa specifikācija, lai varētu nolasīt bez problēmām.

OR kods var vest ne tikai uz interneta vietni, bet atvērt uzreiz personisku video uzrunu.

Stilīgas vizītkartes uz galda

Interesanti, ka pareizi izveidotas vizītkartes vairāk vai mazāk novērš bailes no zobārsta. Ir iespējams parādīt, ka zobu higiēna ir ne vien prioritāte, bet arī patīkami pavadīts laiks. Apaļas vizītkartes ar visiem zobiem, kas izkārtoti aplī, noteikti piesaista uzmanību. Vai daudzas fotogrāfijas ar baltzobainiem smaidiem, kā arī jautājums, vai esi apmeklējis higiēnistu. Vai aicinājums: “Jaunam pacientam 30 eiro atlaide.” Protams, svarīgs arī cilvēcīguma elements ar profesionāļa foto ļoti labā kvalitātē, jo tā vairo uzticību. Anonimitāte šādā intīmā jautājumā uzdzen nervozumu, sliktas kvalitātes foto visu sabojā. Ir jāpievērš uzmanība visiem vizītkartes sīkumiem. Bērnu zobārsta vizītkartē iederas jautra zobu varoņa zīmējums ar zobu birsti.

Tā kā mūsdienās vairs nekas nenotiek bez lietotāju atsauksmēm un reitinga, vizītkartē var norādīt vietu, kur atstāt atsauksmi un ieklikšķināt piecas zvaigznes.

Vizītkaršu izmantošana google atsauksmēm

Melnas vizītkartes ar baltu tekstu un zīmējumiem ir kompromiss starp tradicionālo un mūsdienīgo. Dizains ir iespējams daudzveidīgs. Baltas krāsas vietā var izmantot zeltaini dzeltenu – tādas vizītkartes piestāv interjera dizaineriem, augstas klases klubiem un luksus viesu namiem. Košas krāsas elementi padara šīs vizītkartes mazāk nopietnas. Daudz teksta melnās vizītkartēs neiederas. Var izgatavot dubultu jeb salokāmu vizītkarti ar melnu, svinīgu, minimālistisku ārpusi un gaišas krāsas iekšpusi, kur ievieto visu nepieciešamo informāciju.

Tipismas, tomēr izsmalcinātas vizītkartes

Skolotājiem, puķu pārdevējiem, kāzu organizatoriem noderēs melnas vizītkartes ar baltu, it kā ar krītu uz tāfeles zīmētu dizainu, kas piešķir untumainu un romantisku piesitienu.

Profesionāliem fotogrāfiem ļoti piestāv melna vizītkarte ar melnbaltu foto.

Muzikantiem un dīdžejiem noteikti patiks apaļas, melnas vizītkartes, kas izskatās pēc skaņuplatēm.

Super grezna vizītkarte

Satriecoši greznu iespaidu atstāj metāla folija vai 3D druka uz melnas vizītkartes.

Konsultanti un frīlanseri ir iecienījuši mini jeb šauras vizītkartes. Vairāk neko nevajag, lai uzdrukāt vārdu, interneta vietni un soctīklu kontaktu.

Vairums vizītkaršu ir noformētas parasti un saprotami, tāpēc ir viegli izcelties, ja attēlo sevi jautrā gaismā. Humora sajūta ir svarīga vērtība.

Fotogrāfija darba apstākļos arī ir brīnišķīgs veids, kā parādīt sevi un savu pakalpojumu. Parasti to izvieto pa visu vizītkarti, no malas līdz malai. Informāciju liek otrā pusē.

Efektīgas, brūnas vizītkartes dizains

Vizītkartes vērtība ceļas, ja tajā ir vitāli svarīga informācija. Piemēram:

  • Apdrošinātāji var norādīt nepieciešamās darbības negadījuma laikā.
  • Bezmaksas telefoni ārstam, psihologam.
  • Stresa noņemšanas padomi.
  • Tilpums glāzē, ēdamkarotē, tējkarotē.
  • Automobiļa uzturēšanas darbības un termiņi.
  • Redzes pārbaudes tabula.
  • Neliela ēdienkarte.
  • Svarīgākie diētas ieteikumi.
  • Ikdienas vingrinājumu komplekss.
Melni zilas vizītkartes

Celtniekiem, mūrniekiem, santehniķiem, remonta speciālistiem, elektriķiem, ainavu iekārtotājiem, arhitektiem ļoti noderēs vizītkartes, uz kurām var rakstīt. Bieži sarunā tiek dots kāds padoms, un vajag pierakstīt kādu tehnisku lietu. Vizītkartes šādam nolūkam ir lieliska izdevība kopā ar padomu pasniegt arī savu kontaktinformāciju.

Grezna, zaļa vizītkarte no abām pusēm

Neona krāsas ir jaunatnei un modei. Krāsu pārejas rada modernuma un dinamiskuma sajūtu. Monohromatiskas krāsas veido izsmalcinātu  un elegantu dizainu. Krāsainas ilustrācijas un paterni norāda uz radošumu.

Krāsainas plastikāta vizītkartes rada modernuma un futūristiskuma sajūtu. Metāla vizītkartes ar sīkām detaļām izskatās grezni. Koka vizītkartes veido ekoloģiskuma un vienkāršuma sajūtu.

Lieli un trekni burti rada spēcīgu iespaidu. Kaligrāfiski un rokraksta burti ir personisks pieskāriens.

Ģeometriskas figūras simetriskos paternos ir moderns un līdzsvarots dizains.

Stilizēts attēls par vizītkaršu izdalīšanu

Idejas, kā izdalīt vizītkartes

Pati vienkāršākā ideja: kvantitāte strādā vislabāk.

Droši vien radu un draugu pulkā ir kāda aktīva persona, kurai ļoti patīk izdalīt visu ko, ieskaitot vizītkartes. Ekstraverta, enerģiska meitene ir pats labākais atradums.

Profesionāļiem derīgs veids ir vienkārši pateikt, ar ko nodarbojas, tad pasniegt vizītkarti. Nevienu neinteresē vizītkarte, ja nezina, par ko vispār ir runa. Nekad nepietiek ar kartes pasniegšanu, ir jāpapūlas iesākt kaut vai īsu, bet draudzīgu sarunu. Vēl labāk ir pastāstīt, ar ko otram vari būt noderīgs.

Vispār strādājoša shēma ir tāda:

  • Pieklājības frāzes, saruna ne par ko.
  • Uzklausīšana, sava noderīguma parādīšana.
  • Pārdošana.

Var apdrukāt t-kreklu ar firmas nosaukumu un pakalpojumiem. Ja tas ir mugurā publiskās vietās, nereti pienāk kāds un pajautā kontaktus.

Pilns maks ar vizītkartēm

Pat tad, ja nepiemīt ne mazākās kautrības, ir jārespektē apkārtējo privātā telpa. Vienlaikus jāsaprot – ja pats sevi nereklamē, tad neviens cits to nedarīs. Ir “jānovērtē temperatūra”, un kļūs skaidrs, ko darīt.

Vizītkarte, uz kuras lieliem burtiem rakstīts tavs vārds, ir glābēja situācijā, kad vārds ir aizmirsies. Var izmantot šādu momentu un pieklājīgi piebīdīt savu vizītkarti.

Taksometrs ir pateicīga vieta vizītkaršu izplatīšanai. Var iesākt sarunu vai pavērst to vajadzīgajā virzienā, izveidot pozitīvu ieinteresētību (ļoti svarīgi!) un tad iedot vizītkarti, lai klients pēc brauciena atcerētos, par ko bija runa. Tādā veidā var noorganizēt dažādu nozaru vizītkaršu izplatīšanu.

Nobeigums

Ja tu jautā sev, vai tavā biznesā vizītkartei vispār ir kāda jēga, tad atbilde ir apstiprinoša. Jebkura profesionāļa darbs ir veidot savu klientu loku, un vizītkarte ir rīks tieši šim uzdevumam.

Pēdējās vizītkartes ideja